kedd, április 05, 2011

Kezdőként

2 megjegyzés:
 
Már korábban eldöntöttem, hogy ez a blog jó lesz. Aztán jöttek a kötelező dolgok, és ez a háttérbe szorult. Ám a hétfői gyűlés után újra lelkesedést éreztem a blogolás iránt.

Rápillantottam egy két fotós blogra, hogy miként is álljak neki ennek a pontosan, de sok segítséget nem kaptam azoktól.

Nem értek én a technikai dolgokhoz, úgyhogy csak a saját, mostanában készített képeimet mutatom meg, és várok rá véleményeket.

Nemrégiben volt szerencsém Velencében járni, ahol az elkészített képek közül kiemelnék kettőt:


Ezeken a képeken minimális utómunkát végeztem. Átraktam B&W-ba és a kontraszton változtattam.





Itt is volt egy minimális utómunka.



Elsőre ennyit gondoltam. Majd ha beindul a dolog, akkor folytatom én is ;-)

2 megjegyzés:

  1. A fekete-fehér nagyon jó, letisztultabbá teszi ezeket a különben tartalmas és nem is "kezdő" fotókat.
    Az első képnek a geometriája fog meg nagyon! Több szempontból is nagyon jókor exponáltál. Az híd lefelé hajló íve a gondola ívében folytatódik, a rajta álló bácsi pedig pont egy vonalba esik a híd szélső függőleges vonalával. Ez szépen végigvezeti a szemet.
    A másiknál meg tetszik az ellenfény. Az épületek szépen kirajzolódnak, de szürkében maradnak, a gondolásoknak meg majdhogynem csak az erős fekete sziluettje marad. Így a két téma pont összhangba kerül.
    Gratula! :)

    VálaszTörlés
  2. Az első én voltam, csak a nevemet nem állítottam még be... :)

    VálaszTörlés

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff